Malin Baade Løken

www.maliinbaade.blogg.no

Treningsmotivasjon 21.08.2012, kl. 19:25

heheh, nå stikker jeg og trener! ♥

Making an animal of yourself relieves the pain of being a man 24.10.2011, kl. 19:01

Etter en powernap på nesten to timer er jeg klar for trening, kjører utover nå snart.. Må handle litt før jeg skal videre til aktiv. Har en prøve imorra som jeg må lese på etter jeg har trent, orker ikke og skippe trening for og lese! Så da blir det og nærde seg senere! 

Så vi snakkes!

I hated every minute of training, but I said, "Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion 13.10.2011, kl. 19:10

Har endelig klart og dragd rompa mi opp av senga og bestilt time på aktiv, i kveld skal det danses Zumba. Er ganske sløv på treningsfroten, må få fikset på det så fort som mulig! 

Ligger i sengen(typisk) med treningsklærne på, treningsbaggen er pakket og nå venter jeg kun på mamma før vi drar utover. Må innom spar og handle litt stuff før jeg trener.

Andre en meg som er sløv på treningsfronten?




If you train hard, you'll not only be hard, you'll be hard to beat 01.09.2011, kl. 18:10

Nå har jeg hoppet i treningsklærne og er klar til og dra på trening. Men først skal jeg innom solstudio og få grillet meg litt, er blek som en isbjørn så er påtide! Gleder meg også fryktlig til trening idag og, skal jogge før zumba!

Så vi snakkes!






Alt blir bedre med trening 29.08.2011, kl. 21:34

Har nå kommet hjem fra en helt konge zumba time, er ikke jeg stiv og støl imorra så vet ikke jeg! Har akkuratt spist en banan mens jeg venter på at dusjen skal bli ledig, mamma er der nå.. Resten av kvelden skal gå til og lese noe styr som jeg hadde i lekse og legge meg tidlig! 

Nå hopper jeg i dusjen så bloggest vi imorra!
Snakkes!



 

Lenge leve trening! 08.08.2011, kl. 15:53

 Idag skal jeg på trening igjen, zumba! ♥ Kan ikke si annet en at jeg gleder meg ekstremt mye til og komme tilbake i vanlige rutiner igjen! Men før jeg skal på trening skal jeg være sammen med Oddis.

Nå skal jeg sette meg ned og forhåndsskrive innlegg slik jeg har og poste ut før jeg drar på jobb den neste uken!  



Bruker du og trene?
isåfall, hva?



Trening på en søndag, aldri feil 29.05.2011, kl. 20:47

For en stund siden kom jeg hjem fra aktiv senteret. Kvelden ble brukt til trening, noe som var ganske hærlig. Tok med meg kamera, så dere får litt bilder!

I morra blir det mer trening, da skal Malin og jeg prøve ut Bodypump før første gang så skal vi på zumba! Gleder meg!















Snakkes!

Trening here i come 12.05.2011, kl. 19:06

Etter et par uker uten trening er jeg nå tilbake på treningsfronten, vertfall nesten. Begynner skikkelig neste uke. Jeg er fortsatt ikke ferdig med innleveringen, har tre spørsmål igjen.. men nå er det trening som står for tur! Gleder meg virkelig til å trene igjen!

Nå skal jeg rocke på fitnessringen så er det zumba-time!
Snakkes!  


Hjemmetrening - min plan 13.04.2011, kl. 19:15

Det var en leser som lurte på om jeg kunne legge ut treningsplanen jeg bruker hjemme, og det kan jeg selfølgelig! Jeg kan legge ut jogge-treningsplanen min og, i sammeslengen som jeg holder på.

Tynn/Stram mage:
Jeg tar 25x2 sit-ups, med 5 sek pause mellom hver 25.sit-up.

Mål: 100 sit-ups med 10 sek pause mellom hver 50.sit-up.

Vekk med sideflesk på mage:
Rockering. Jeg begynte med 5 minutter tre ganger i uken. Når du føler for det, øker du tiden og flere dager.

Tynnere lår:
Dette må jeg bli flinkere til. Gå lange turer 1 time, 3 ganger i uken. Gir tynnere lår og bygger ikke muskler.


Her er det ti ukers lange joggeprogrammet mitt, og nå er jeg i uke 3.

Uke 1: Løp i ett minutt, gå i to minutter. Gjør dette sju ganger.
Totalt 21 minutter med trening

Uke 2: Løp i ett minutt, gå i ett minutt. Gjør dette ti ganger.
Totalt 20 minutter med trening.

Uke 3: Løp i to minutter, gå i ett minutt. Gjør dette sju ganger.
Totalt 21 minutter med trening.

Uke 4: Løp i tre minutter, gå i ett minutt. Gjør dette fem ganger.
Totalt 20 minutter med trening.

Uke 5: Løp i fire minutter, gå i et minutt. Gjør dette fire ganger.
Totalt 20 minutter med trening.

Uke 6: Løp i seks minutter, gå i ett minutt. Gjør dette tre ganger.
Totalt 21 minutter med trening.

Uke 7: Løp i ni minutter, gå i ett minutt. Gjør dette to ganger.
Totalt 20 minutter med trening.

Uke 8: Løp i tolv minutter, gå i ett minutt, løp i sju minutter.
Totalt 20 minutter med trening.

Uke 9: Løp i femten minutter, gå i et minutt, løp i fire minutter.
Totalt 20 minutter med trening.

Uke 10: Nå er du klar! Løp i 20 minutter!

 





    

 

Malin Baade Løken

Velkommen



Hei og velkommen til min blogg! Jeg heter Malin og er 20 år. Studerer Markedsføringsledelse ved BI Bergen. Her kan du lese om min hverdag og alt annet som interessere meg. Jeg kan kontaktes på mail; malinbaade@live.no

Blogg.no reklame

Norske blogger Follow

Søk i bloggen

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Bloggdesign

hits